2011. május 14., szombat

Németország, SzG3

Ide a német beszámolóim kerültek fel.A németekről különösen nem kell írnom, egyes területek németjei viszont nagyon különbözőek. Nekem a délnémet, bajor németek tetszettek a legjobban.

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)
Ez itt egy hirdetés: professzionális angol és német nyelv oktatás Budapesten!
Klímaszerelés Budapesten és környékén
   
További részletesebb beszámolók Németországról:
- Mainau, a virágsziget (1)
- Szász Svájc - Cseh Svájc (1)
- München (4)
- Kassel (4)
- Goslar (4)
Parkok, kastélykertek, patakok, folyók, tavak, szökőkutak, csobogók Németországban (4)

- Altenmarkt an der Alz (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Altötting (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Anger, Höglwörth, Kloster Höglwörth (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3) Fotóalbum:


- Aschau am Chiemgau (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):

 

Bad Schandau (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):
   

- Bad Tölz (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum (4):


- Berlin, Schloß Charlottenburg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Berlin, Schloß Glienicke (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Burghausen (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Calden, Schloß Wilhelmsthal (BlogspotItt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Chiemsee (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):




- Donaueschingen, a Duna forrása (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Donaustauf, a Walhalla (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


Drezda (Dresden) (Blogspot, Itt voltamOngo)(1):
   

Drezda (Dresden), Frauenkirche (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Drezda (Dresden), a Zwinger (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Essen/Kettwig (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Essen/Kettwig, Schloss Hugenpoet (BlogspotItt voltam, Ongo)(4):


- Essen/Kettwig, Schloss Landsberg (Ratingen) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Festung Königstein (erőd) (Blogspot, Itt voltamOngo)(1):
     

- Freiburg im Breisgau (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Freilassing, Lokwelt (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Freising (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Fuldabrück/Dörnhagen (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Goslar, a Breites tor és közvetlen környéke (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Goslar, a régi császárváros (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Goslar, a Kaiserpfalz (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Goslar, végig a városfal mentén a Zwingerig (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Haag in Oberbayern (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Hann. Münden (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum


- Heitersheim, Malteserschloss (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) FOTÓALBUM


- Helsa (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Kassel, a Belváros (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Kassel, Bergpark Wilhelmshöhe (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Kassel, Bergpark, Wilhelmshöhe, Löwenburg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Kassel, a Botanikus kert és a Schönfeld kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Kassel, a Fulda partján (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Kassel, az Orangerie (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Kassel, parkok a városban (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Kassel, Staatspark Karlsaue, Insel Siebenbergen - Blumenisnsel (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Lahr/Schw. (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) FOTÓALBUM:


- Mahlberg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


Mainau - a virágsziget (Blumeninsel) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum:



- Melsungen (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Moritzburg – kastély (Blogspot, Itt voltamOngo)(1):
     

- München 1. (BlogspotItt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum:


- München 2. (2016) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum


- München 3. (2016) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


München - Nymphenburg – Botanikuskert (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- München, Olympiapark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3) Fotóalbum:



München - Schloß Nymphenburg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):




München, Új városháza (Neues Rathaus) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- München, Westpark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3) Fotóalbum




- Neuburg am Inn (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum



- Neuhaus am Inn (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Neuötting (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum




- Neuschwanstein, kastély (BlogspotItt voltamOngo)(1):



- Oberschleißheim, Schleißheim Palace Complex (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum





- Passau (Blogspot, Itt voltamOngo)(4):



- Passau, vízi erőmű (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Pirna (Blogspot, Itt voltamOngo)(1):
     

- Potsdam, Neuer Garten - Cecilienhof (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Potsdam, Sanssouci (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Ruhpolding (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3) Fotóalbum:

 

- Schneizlreuth, Aschauerklamm (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum:


- Siegsdorf (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Spangenberg, a vadászkastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Spangenberg, a történelmi városmag (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Steinach, Schloß Steinach (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Szász Svájc - Bastei (Blogspot, Itt voltamOngo)(1):
    

- Szász Svájc -  Kuhstall (sziklák) (Blogspot, Itt voltamOngo)(1):
     

Szász Svájc Nemzeti Park (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Tittmoning, a vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:


- Traunstein (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3) Fotóalbum


- Trostberg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum:




- Wasserburg am Inn (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4) Fotóalbum: 


- Wilhelmshausen, Obermühle (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Wörth an der Donau, Schloß Wörth an der Donau (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)
Ez itt egy hirdetés: professzionális angol és német nyelv oktatás Budapesten!
Klímaszerelés Budapesten és környékén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése